Мета
і основний зміст роботи гуртка «Основи економіки»
полягає в розкритті економічно-психологічних умов розвитку у школярів
інтелектуальних та особистих схильностей до підприємницької діяльності та
життєвих компетенцій.
Зміст
навчального матеріалу і форми організації навчальної діяльності на заняттях
гуртка спрямовані на розвиток розумових,
моральних, етичних схильностей до вибору професії, безпосередньо зв’язаних з підприємницькою діяльністю (менеджер, банкір,
економіст, бухгалтер…)
Акцентується
увага на оволодіння школярами комплексом практичних економіко-психологічних
знань, умінь і навичок ( виконувати конкретні соціальні
ролі, керуватится реальними фактами в шкільному навчанні, ставити відкриті
запитання і давати на них неординарні відповіді, присухатися до думки інших і
відстоювати свою, відповідати за результати власної поведінки, правильно
розпоряджатися часом, бути гнучким у стосунках з однолітками, знати правил
апартнерської поведінки під час виконання завдань у парах і групах, розвивати
творчі здібності).
План
роботи гуртка
|
|||
І
семестр
|
|||
№
|
Тема
заняття
|
Кількість
годин
|
Календарні
терміни виконання
|
«САМОПІЗНАННЯ»
|
|||
1.
|
Вступне
заняття. Тренінг міркування
|
1
|
|
2.
|
Розвивальна
самодіагностика. Складання пам’ятки-поради
|
1
|
|
3.
|
Гімнастика
розуму. Гра
|
1
|
|
4.
|
Тренінг
«Аналіз-синтез»
|
1
|
|
5.
|
Самодіагностика
суджень. Гра-заняття
|
1
|
|
6.
|
Прийоми
створення образів. Практикум
|
1
|
|
7.
|
Практична
робота «Фантастична тварина»
|
1
|
|
«АЗБУКА
ЕКОНОМІКИ»
|
|||
8.
|
Вступне
заняття. Що таке економіка? Презентація
|
1
|
|
9.
|
Потреби.
Потреби головні та другорядні. Партнерство в роботі
|
1
|
|
10.
|
Блага.
Блага безкоштовні та дарові. Інтелект-карти
|
1
|
|
11.
|
Потреби
у шкільному житті. Міні-дослідження
|
1
|
|
12.
|
Блага
економічні. Партнерство в роботі
|
1
|
|
13.
|
Що
таке послуги? Інсценізація
|
1
|
|
14.
|
Ділове
спілкування. Що таке культура спілкування?
|
1
|
|
15.
|
Товари.
Види товарів. Партнерство в роботі.
|
1
|
|
16.
|
Практична
робота «Створення рекламного плаката»
|
1
|
|
План
роботи гуртка
|
|||
!І
семестр
|
|||
№
|
Тема
заняття
|
Кількість
годин
|
Календарні
терміни виконання
|
«АЗБУКА
ЕКОНОМІКИ»
|
|||
1.
|
Які
послуги надає школа? Проект «Школа моєї мрії»
|
1
|
|
2.
|
Ділове
спілкування Практична робота «Портрет ввічливої людини»
|
1
|
|
3.
|
Складання
ігор, ребусів на економічну тематику
|
1
|
|
4.
|
Екскурсія
на підприємство сфери послуг ( магазин, перукарня, …)
|
1
|
|
5.
|
Ресурси.
Інтелект-карта
|
1
|
|
6.
|
Види
ресурсів. Міні-дослідження
|
1
|
|
7.
|
Капітальні
ресурси. Практична робота
|
1
|
|
8.
|
Трудові
ресурси. Практична робота
|
1
|
|
9.
|
Професії.
Проект
|
1
|
|
10.
|
Зустріч
з представниками різних професій
|
1
|
|
11.
|
Безмежність
потреб. Практикум
|
1
|
|
12.
|
Обмеженість
ресурсів. Презентація
|
1
|
|
13.
|
Проблема
вибору. Обговорення ситуацій
|
1
|
|
14.
|
Хочу
і можу. Тренінг
|
1
|
|
15.
|
Без
чого людині н обійтись. Диспут
|
1
|
|
16.
|
Час
і успіх у навчанні. Дослідження
|
1
|
|
17.
|
Ділове
спілкування «Уміння домовлятися» партнерство в роботі
|
1
|
|
18.
|
Я
хочу стати багатим. Практична робота
|
1
|
Автор: Кордуба Н. Я.
Будь-яке використання матеріалів без відома та дозволу автора - заборонено!