Країна, в якій навчали
б малювати так само,
як навчають писати і
читати,
перевершила б незабаром
усі інші країни
в усіх мистецтвах, науках і майстерностях.
Дідро
Проблема розвитку художньої творчості дитини набуває
в наш час особливого значення. Як сформувати творчу, інтелектуально розвинуту
особистість? Для успішного вирішення
цієї проблеми велике значення має розвиток творчих здібностей. Адже мистецтво є
невід’ємною
частиною культури і займає одне з пріоритетних місць
за силою впливу на особистісний розвиток людиниМистецтво-це радість дії що
формує безмежну творчість, породжує красу, веде до істини, гармоніїї, мрії.
Тому і виникла ідея створення на базі мого класу
Клубу «Чарівні пальчики».
Перед собою я поставила такі завдання:
формувати емоційно-естетичний досвід учнів, культуру
почуттів;
художню компетентність у процесі засвоєння основ
художньої грамотності;
здібності та якості: образне мислення, уяву,
фантазію, художній смак;
початкові знання про мистецтво та його роль в житті
людини і суспільства.
План роботи клубу «Чарівні пальчики»
№
|
Тема заняття
|
Дата
|
|
І семестр
|
|
1.
|
Тематична композиція «Мої спогади про
літо». Вільна техніка
|
|
2.
|
Нестандартні види малювання (НВМ). Пальчикова
техніка. Малювання фарбами. ТК «Гілочка горобини»
|
|
3.
|
Нестандартні види малювання (НВМ). Пальчикова
техніка. Малювання фарбами з натури листя дерев. ТК «Листок з дерева»
|
|
4.
|
Нестандартні види малювання (НВМ). Пальчикова
техніка. Малювання фарбами. ТК «Виноградне гроно»
|
|
5.
|
Нестандартні види малювання (НВМ). Використання
долоні як лекала Малювання фарбами. ТК «Кленовий листок»
|
|
6.
|
Нестандартні види малювання (НВМ). Пальчикова
техніка. Малювання фарбами. ТК «Портрет сонечка і хмаринки»
|
|
7.
|
Складання візерунка для рушника. Геометричний
візерунок на папері в клітинку. Малювання фломастерами. ТК «Ой рушник мій,
рушничок»
|
|
8.
|
Нестандартні види малювання (НВМ). Малювання
ґумкою на папері. Тонування паперу простим олівцем. ТК «Ніч»
|
|
9.
|
Змішування кольорів. Техніка «по -
мокрому». Малювання узору рушничка фарбами. Виготовлення рамки-бахроми.
|
|
10.
|
Малювання фломастером. Передача особливостей
форми. ТК «Павучок»
|
|
11.
|
НВМ. Ґратографія. ТК «Квіти у вазі», «Ніч»,
«Зима»
|
|
12.
|
Найпростіші види друкування. Штампування.
Виготовлення штампів з овочів. ТК «Узор»
|
|
13.
|
НТМ. Вчимося малювати за методикою
М.Пишного ТК «Пінгвіни на льоду». Штампування шматком паперу
|
|
14.
|
НТМ. Техніка «свічка». ТК Зимові
фантазі»
|
|
15.
|
НТМ. Пальчикове малювання. ТК «У
казковому лісі»
|
|
16.
|
НТМ. Малювання пластиліном. ТК «Зайченя»,
«Тюльпани»
|
|
17.
|
НТМ. Штампування шматочками зім’ятого
паперу. ТК “Хатинка в снігу», «Зимовий
вечір», «Лісова казка».
|
|
|
ІІ семестр
|
|
18.
|
Виготовлення подарункового сувеніру «Чобіток».
Використання елементів накладної аплікації.
|
|
19.
|
Сюжетна аплікація з вати на кольоровому
папері. ТК «Веселий сніговичок»
|
|
20.
|
Аплікація з пластмасових відходів. ТК «Кошик
з квітами», « Ромашка»
|
|
21.
|
Мозаїка. Техніка «рвана мозаїка». Заповнення
площини силуетної форми. ТК «Силуети тварин»
|
|
22.
|
Чарівна ниточка. Вишивка на картоні.
ТК «Каченя», «Машина», «Рибка», «Метелик»
|
|
23.
|
Аплікація з кольорового паперу. Техніка
«рвана аплікація». ТК «Мої улюбленці – тварини»
|
|
24.
|
Аплікація з кольорового паперу і сірників.
СК «Зима», «Казковий будинок».
|
|
25.
|
Паперова пластика. Ознайомлення з
властивостями паперу.
|
|
26.
|
Прийоми роботи з фольгою . тиснення.
Композиція в крузі «Медаль для друга»
|
|
27.
|
Симетричне вирузування з паперу. Витинанки.
Прийоми роботи з ножицями.
|
|
28.
|
Робота з газетним папером. Аплікація «Моя
подорож у країну фантазію».
|
|
29.
|
Робота з природнім матеріалом. Ракушки.
СК «Ведмедик»
|
|
30.
|
Виготовлення рамки для фотографій з
кольорового картону. Накладна аплікація. Паспарту.
|
|
31.
|
Техніка вирізування за шаблоном. СК «Квіти
у вазі».
|
|
32.
|
Об’ємна аплікація з паперу. СК «Чарівні
квіти для мами»
|
|