А все почалося з уроку трудового навчання, на якому діти створювали композицію "Замріяний кіт".
На початку уроку разом з дітьми обговорили , яким бувають котики, який у них характер, поведінка.
На дошку я вчепила силуети котів у різних ситуаціях, з різними характерами. Діти розглянули малюнки художників, а потім почали творити.
Люблю цей етап уроку - спочатку в класі тиша, тоді невеликий шум,а під кінець уроку - жваві обговорення. "Котяча тема " нам так сподобалася, що ми вирішили трохи оновити свій коридор.

Спочатку вибрали силуети. Одразу пригадався ТЕАТР ТІНЕЙ
( добре, що в 1 семестрі ми з ним познайомилися), тоді вирізали з чорного картону "котячу команду" і , найцікавіше - почали створювати композицію.
Нам сподобалося, а вам?

Спочатку вибрали силуети. Одразу пригадався ТЕАТР ТІНЕЙ
( добре, що в 1 семестрі ми з ним познайомилися), тоді вирізали з чорного картону "котячу команду" і , найцікавіше - почали створювати композицію.
Нам сподобалося, а вам?

