Класична концепція освіти вже не в змозі 100% відповісти на запит суспільства.
Підручникам складно конкурувати з відеоуроками чи яскравими схемами, інструкціями з інтернету та іграми.
З іншого боку, багатьом учням складно працювати з текстом. Навіть якщо цей текст забезпечений картинками. Навіть якщо це дуже сучасні картинки, а текст поданий невеликими порціями - діти не вміють з ним працювати.
Дивно, але при всій інтернет грамотності, сучасний учень не вміє працювати з інформацією, перевіряти її достовірність і правильно застосовувати в навчальному процесі
Цікавий матеріал ТУТ
Підручникам складно конкурувати з відеоуроками чи яскравими схемами, інструкціями з інтернету та іграми.
З іншого боку, багатьом учням складно працювати з текстом. Навіть якщо цей текст забезпечений картинками. Навіть якщо це дуже сучасні картинки, а текст поданий невеликими порціями - діти не вміють з ним працювати.
Дивно, але при всій інтернет грамотності, сучасний учень не вміє працювати з інформацією, перевіряти її достовірність і правильно застосовувати в навчальному процесі
Цікавий матеріал ТУТ