середа, 22 лютого 2017 р.

Сучасний урок як ресурсний центр розвитку особистості молодшого школяра


Під такою назвою відбулося засідання вчителів творчої майстерні.
        У затишній залі економічної школи вже вкотре зібралися вчителі міста, які у 2018 році навчатимуть першокласників за новою програмою.
     
           Програма була насиченою: методист з початковго навчання Гордіюк Н.М. розпочала засідання творчої майстерні вітальним словом і запропонувала Інформаційний сюжет «Методи навчання в сучасній школі». 

   Засідання продовжилося Конструктивною розмовою «Методики компетентнісного навчання».

        Як керівник творчої групи, я запропонувала колегам виконати Практичну діяльність в групах «Урок в сучасних технологіях навчання» за такими кроками:
🚶 1. Створення кластера освітніх технологій
Вчителям було запропоновано віднайти задану технологію навчання за такою структурою:
— принципи;
— умови технологічного процесу;
— характеристика суб'єкта та об'єкта технології, особливості їх взаємодії;
— типологія;
— технологічна карта (етапи досягнення мети);
— прогнозовані результати
і створити кластер (фігура , яка графічно відображає процес мислення, визначає інформаційне поле тексту. Навчає учнів вибирати в тексті основні думки).




       Методом ПРЕС (Навчає учнів виробляти і формулювати аргументи, висловлювати думки з дискусійного питання у виразній і стислій формі, переконувати інших) довести думку групи.

🚶 2. Моделювання уроків
(вчителі мали також завдання моделювати фрагмент уроку за даною технологією)

🚶 3. Презентація групової роботи
         Родзинкою засідання став майстер-клас «Формування мовнотворчої особистості молодшого школяра» переможця обласного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017»Копки Т.В.
    





            Безумовно, кожна з педагогічних технологій — універсальна, дієва, результативна, має власну зону, у межах якої відбувається розвиток особистості.
            Обираючи улюблену технологію, учитель обирає не просто конкретну навчально-розвивально-виховну мету і певний спосіб взаємодії з учнями, але перш за все особливий вид педагогічного мистецтва та свій стиль роботи.

Сучасній освіті — сучасні технології навчання!
Такий висновок зробили вчителі, підсумовуючи засідання творчої групи.