субота, 1 березня 2014 р.

Мій затишний клас



Дитинство – це вже життя, а не підготовка до нього. Про це пам’ятаю, коли набираю перший клас. Вважаю, що дитинство моїх майбутніх учнів повинно бути щасливим у стінах класу. Прагну,щоб мої вихованці, прокидаючись вранці, охоче  збиралися  до школи, знаючи , що там їх чекають і люблять.


В «Антології гуманної педагогіки» читаємо: «Вчитель є співробітником  Бога,  його помічником у творенні людини. Якщо він не буди садити і поливати з почуттям і розумінням глибокої відповідальності та з такими ж глибокими знаннями і творчістю, - як в який ґрунт саджати, як поливати і як плекати, - то зерно духу не матиме потрібного розвитку, життя і доля дитини будуть перекручені,місія її буде погублена».
Тож вчитель має подбати про те оточення, в якому дитина перебуває четверту частину доби. У класі звучить спокійна музика, що сприяє зростанню дітей спокійними і врівноваженими.На підвіконнях – квіти. Діти знають і вміють їх доглядати. Квіти не тільки окраса, але  і частинка живого в нашому класі, помічники і лікарі.
Намагаюся  оформити класні куточки з використанням сучасних оздоблювальних засобів. Стенди роблю мобільними, щоб частіше можна було змінювати інформацію. Дорослішають діти і вже самі дають дизайнерські ідеї щодо оформлення класу. Вони приносять з дому  свої речі і часто залишають, щоб інші могли ними скористатися. Так одного року діти принесли і створили свою колекцію іграшок, яку потім віддали першачкам. От і виникла дружба між класами. Кожен старається підтримати чистоту, зберегти те, що маємо, адже всі розуміють, що в класі все спільне.
Часто діти втілюють дизайнерські ідеї щодо оформлення класу до певних подій,  на свята. Стиль класу змінюється відносно пори року.
Радію з того,  що всі учні та їх батьки докладають зусиль для створення атмосфери радості і краси.