понеділок, 10 березня 2014 р.

Хресна дорога. Сценарій







Запрошуємо всіх стати товаришами Ісуса Христа на Його Хресній Дорозі разом із дитячим родинним гуртом "Великодні зернятка" та учнями і батьками класу


Пісня-відео «Доріг так багато» ( діти заходять із свічками та трояндами у зал)
Ведучий    За тиждень до щасливої ПАСХИ наступає вербна неділя,  або вхід Господа у Єрусалим.
Радісно  вітали люди  Христа, а потім … а потім розіп’яли! Він заплатив за наші гріхи, тож нам пам’ятати про це слід:  Відпустіть із серця образи... Пробачте все своїм близьким... І Ваша душа звільнить багато місця для любові, якої всі так потребуємо.
НЕХАЙ БОГ ПРОБАЧИТЬ ПРОВИНИ НАШИХ БЛИЖНІХ І НАШІ.

Триває піст - час покаяння, очищення і навернення. Це є особиста нагода, коли ми можемо разом розважати над Страстями Господніми, йти разом з Ісусом Хресною Дорогою, з Ним вмерти і воскреснути до нового життя. Це нагода попросити прощення, бо Він постраждав за всіх нас, а нині кожного з нас кличе до добра і любові. Тож відгукнімось на цей поклик, відкриймо наші зболені серця і разом з Ісусом йдімо цією Хресною Дорогою.
Погляньмо на картини Христових страждань. Задумаймось над тим болем, який втерпів Христос за мене, за тебе, за наших братів, сестер, батьків. Задумаймось, чи ми сьогодні не  катуємо, не розпинаємо Ісуса своїми гріхами? Чи не проливаємо Його святу кров - ранячи Серце нашого Спасителя?
Дорога Хресна, дорога болю - до неї збіглись наші шляхи,
щоб на Голгофі поруч з любов'ю на Хрест підняти свої гріхи!
Ісусе наш, важкі твої муки! - не допусти з Тобою розлуки.
Ведучий Дорогі діти, шановні батьки! Запрошуємо вас разом із нами прилучитися до щирої молитви.

Ведучий Сподіваємося, що вам  і вашим рідним буде цікаво послухати розмову мами зі своїми дітьми, які в часі великоднього посту ідуть стаціями Хресної Дороги Ісуса Христа.

Ведучий Ідуть, співаючи молитовних пісень, роздумуючи про добро і зло.
Кажуть, що той, хто співає, молиться двічі. Сьогодні ви маєте можливість разом з нами молитися, роздумувати і співати.

Ведучий   Вже час надходить запалити  свічку, Молитися Богу настав уже час.

Мама:                Будьте чемні, мої діти, маленькі, покиньте забави, Ісус вже чекає на кожного з нас.
 Подякуймо Богу за ласки щоденні. За сонечко ясне, що в небі сія.
За друзів, родину, за земленьку рідну Хай схилиться низько голівка твоя.

Ведучий   Попросим прощення за слово погане, За думку зрадливу, за лінь, за брехню.
 Сльоза каяття хай додолу упаде Й зорею осяє життєву стежину твою.

Мама:                Не забудьмо з собою Ісуса покликать в дорогу:
          Він чудо сотворить - стане медом солона сльоза.
Стануть пухом легким камінці,що збиватимуть ноги,
І назавжди любов запанує у наших серцях.
Пісня-відео «Коли в твою душу загляне тривога»

Мама:                Чи знаєте, діти, Господь, що на Небі,Котрий помагає нам в кожній потребі
На землю Сина-Ісуса послав, Щоб він Боже Слово людям возвіщав.

Дитина:Так, знаємо, мамо.Та знаєм і те, що люди розп'яли Його тіло святе.

Дитина:         Та то була воля Отця, що на небі.Ісус мусів вмерти за мене й за тебе,
За тих, що Його на хресті розпинали, За тих, що сьогодні Його зневажали.
Бо смертю своєю Він смерть подолав І нам життя вічне з Богом дарував.

Мама:     Та нелегким є, діти, шлях до Бога.Ісус показав нам: то — Хресна Дорога.

Пісня: "ЧИ ТИ БУВ НА ГОЛГОФІ..."


Чи ти був на Голгофі, чи бачив хреста,
На якому Син Божий вмирав.
Це за наші гріхи Він життям там платив,
Щоб життя вічне ти і я мав.
Приспів:

Поможи, Боже мій, зрозуміти любов,
Що для нас показав на хресті, на хресті.
Лиш тоді зможу я за Тобою іти
Серед бур і страждань на землі.

Дитина: Господи мій Ісусе, Ти з такою любов'ю
вступив на цю дорогу, щоб понести за мене смерть!
 А я стільки разів зі своєї невдячності погордив Тобою!
Але тепер люблю Тебе, жалую з глибини серця
за всі свої пропиті й усіма силами стараюся,
щоб лиш Тобі подобатися. Прости мені. Господи,
 всі мої гріхи й позволь прилучитися до Тебе,
щоб бути товаришем Тобі на цій дорозі
Стація перша
ІСУСА ЗАСУДЖУЮТЬ НА СМЕРТЬ
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Мама:Недавно віття під ноги слали, "Благословенний!.. Осанна!.." — кричали,
А нині стоїть він перед Пилатом, Юрба лютує: "Його розіп'яти!" Пилат засуджує на смерть Невинного Ісуса,
Дитина: А Він мовчить?
Мама:   Бо любить нас...
Дитина: Так як і ви, матусю?! Ми знаєм, люба, ви за нас
Також життя б віддали. О, скільки прикростей, терпінь Ви через нас зазнали.
Мама:   Так, мої маленькі пташенята, Матуся любить вас,
 Але Icvc Христос — то наш Небесний Тато.Його любов не має меж:

Ведучий :  За нас умер, Для нас Він і воскрес. І хоч давно те діялось колись, Пилати і донині не перевелись.
 Одні наказують людей вбивати, А інші за велику плату раді слугувати.
Ведучий :  Одні висловлюють бажання грішні, А інші, руки умиваючи, виконують їх,втішні.
Вони не знають, певно, що і Пилату  На суд Господній довелося стати.

Дитина: А мені вночі дивний сон приснився, Напевно, тому, що я не молився.
 Приснилися діти, маленькі і гарні, Немовби ангелики, в білім убранні.
 Сварили на мене, що я неслухняний, І промовляли такими словами:



Відео - Дитина:
 "Тіштеся, діти, що мама у вас
Добра, терпляча та щира,
А наша була байдужа й лінива.
На татове: "Ні! Не хочу дитини.
 Давай собі краще ми купим машину,"
— Матуся погодилась: "Добре", — сказала.
Бо віри мідної вона не мала.
А ті, що малесеньких нас убивали,
 Без покаяння руки вмивали.
Та крові невинної змити не зможе
 Наш батечко любий... Прости, Ти їм, Боже..."


 Дитина: Ось так сказали, слізки втерли, І раптом - діточки ті щезли.
Я пробудивсь, а їх нема, Та в пам'яті залишились слова.
Я швидко встав, гарненько вмився І щиро Богу помолився:
"О Господи, прости, Тебе я ображаю, Коли нечемним, впертим я буваю.
 Та стати кращим хочу безперечно, Бо маму, тата і Тебе люблю сердечно".

Мама:Ви, діточки, моліться до ангелика святого,
Він захистить вас від усього злого.
Відео - Пісня: „АНГЕЛЕ СВЯТИЙ"


Як дивитись в небеса То безмежна їх краса.
Кожен день хвилю , наче Перший раз.
У небесній глибині, ніби бачиться тобі
Хтось невидимий турбується про нас

… Знаєш… - це ангел у небі У всіх і у тебе
Щоби берегти Потаємний, незбагненний
Пильно дивиться  на тебе А погляд ховають світи
Ти не хочеш його підвести…


Претерпівий за нас страсті, Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація друга
ІСУС БЕРЕ НА СЕБЕ ХРЕСТ
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого
Дитина:         Ісус взяв хрест тяжкий на плечі,Щоб показати й нам, малечі,
Що не легкою є дорога, Яка веде людей до Бога.

 Мама:Ісус не плакав, не нарікав,Тільки думками у Батька Небесного сили благав.

Дитина:         А тато моєї подруги НаталіПоїхав на заробітки, в Португалію.
Поїхав давно і донині нема. Зосталася мама Наталі сама.
Та дівчинка каже мені, що матуся Ніколи не скаржиться, не нарікає,
 А тільки щоднини щиро і ревно До Господа Бога молитви складає.

Мама:           Так, діти, бід і лиха у людей доволі, Та тільки той пізнати зможе щастя,
 Хто з вірою, терпінням і спокоєм Зносити буде прикрості, невдачі.
 І Батько наш Небесний, я це знаю, Школи нас в біді і в горі не зоставить.
Пісня-відео «Хрест на плечі накладають»
Претерпівий за нас страсті, Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація третя
 ІСУС ПЕРШИЙ РАЗ ПАДАЄ ПІД ХРЕСТОМ
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Мама:   Раптом Ісус спотикнувся, упав: Дубовий тягар до землі притискав.
 Можливо, хотів Він вже більше не встати. Умерти відразу, щоб так не страждати.

Дитина:   Та сила любові до нас, до дітей, Піднесла Його, і з гарячих грудей
Почулась молитва: „О Отче, прости, І хрест цей тяжкий поможи донести".

Дитина:   А наша бабуся щодня так говорить, Бо їй дуже ноги і голову ломить. Й коли вже несила, зірвуться слова: "О Боже, коли вже скінчиться ця мука моя?"
Дитина:    А я їй читаю з Святого Письма Про біль і страждання Ісуса Христа.
І чую: бабуся молитву шепоче: "Нехай... воля Твоя... Прости мені, Отче".
Пісня-відео: «Під хрест Твій стаю»
Претерпівий за нас страсті,Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація четверта
 ІСУС ЗУСТРІЧАЄ СВОЮ МАТІР
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Мама:   Тернини колючі в чоло ся впивали, А змучене тіло жорстоко шмагали.
Вже сили почали Його покидати, Та раптом побачив Святу Свою Матір:

Ведучий :  "Ісусе, Сину мій, прости... О Отче, поможи Йому хрест цей донести".

Ведучий :   "Не плачте, мамо, не крайте серця, Ваша любов зробила хрест цей вдвічі легшим",
— Так мовив Ісус і далі пішов. Він сили нові в материнській любові знайшов.

Дитина:  А правда, матусю,Що серце Марії Боліло так сильно Як тіло Ісуса?

Мама:   Так, моя доню, правда то є. Вона за сина віддала б життя своє.Ви знаєте, що в Країні налічується від 15 до 200 тисяч бездомних та покинутих немовлят?А  наша сусідка, тітка Наталка,Віддала синочка в будинок „Малятко". Тож послухайте діти, „Пісню покинутого немовляти".
„ПІСНЯ ПОКИНУТОГО НЕМОВЛЯТИ
Мамочко-ненько, моя матусю, Я ще маленьке, та маю душу. Серце хутенько б'є кулачатком: Як я без тебе, як я без татка.Я ще не можу слова стулити, Ані проклясти, ані простити. Що ж ти не любиш мене ні крихти, Я за тобою не можу бігти.Я твоя рання самотня пташка, Крильця з пелюшок вирвати важко. Щоби розбити своє нещастя, Я ще не можу з гніздечка впасти.Зачнеш фатоньку білу вдягати, Я пташенятком влечу до хати. Буду світити пам'яті свічку У твою чорну шлюбную нічку.А як заснете під рушниками, Я потихенько ляжу між вами І твоє серце хапну у жменьку: Мучся матусю, мучся рідненька.Не відречешся кревного болю, Я ж тобі, мамцю, витопчу долю. Ніжками тупці, ніжками тупці, Я простягаю до тебе руці.
Претерпівий за нас страсті,Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація п 'ята
СИМЕОН ІЗ КИРИНЕЇ ДОПОМАГАЄ ІСУСОВІ НЕСТИ ХРЕСТ
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Дитина: Чим далі, тим тяжче Нести хрест дубовий, Та тут киринеєць Допоміг Христові.

Мама:   І вам треба вчитись, Діточки маленькі, Допомагати мамі, Бабусі старенькій.
На поміч прийти Сестричці чи брату, А Бог вам пошле за те Добру заплату.
Пісня: „ТОМУ, ХТО БІЛЯ ТЕБЕ"
Тому, хто біля тебе, руку дай, руку дай, Тому, хто біля тебе, руку дай.
Приспів: Незалежно від віри, чи кольору очей Ти люби усіх, усім роби добро.
Тому, хто біля тебе, усміхнись, усміхнись, Тому, хто біля тебе, усміхнись.
Де незгоди панують, мир неси, мир неси, Де незгоди панують, мир неси.
Претерпівий за нас страсті,Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація шоста
ВЕРОНІКА ОБТИРАЄ ЛИЦЕ ІСУС А ХРИСТА
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Дитина: Як часто злі люди сміються з того, Хто щиро і люблячи чинить добро.
Та ось Вероніка страх відігнала, Ісусу хустиною кров повтирала.
 Була нагорода їй щедра за те: На хустці відбилось обличчя святе.

Дитина: А ми вчора з татом по вулиці йшли Й стареньку бабусю за руку взяли.
 І перевели її через дорогу, А ввечір молились за неї Богу.

Мама:   То ж будем молитися, діти, до Бога, Щоб образ Ісуса обличчя святого,
Що терня колюче зранило до крові, Провадив стежками нас Віри й Любові,

Ведучий :   Щоб очі Його, повні болю і муки, Були перед нами в години розпуки,

Ведучий :   Щоб ми пам'ятали, що наші гріхи Ранять серце Ісуса, мов залізні кілки.
Пісня: „ЧИ ТИ БУВ НА ГОЛГОФІ"
Бог давно кличе всіх, щоб до Нього прийшли, А ти досі ще в світі живеш.
Чим платиш ти Йому за страждання і смерть. За пролитую кров що даєш?
Приспів: Поможи, Боже мій, зрозуміти любов,Що для нас показав на хресті, на хресті.
Лиш тоді зможу я за Тобою іти Серед бур і страждань на землі.
Претерпівий за нас страсті,Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація сьома
ІСУС ВДРУГЕ ПАДАЄ ПІД ХРЕСТОМ
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Дитина:         „Знов на каміння упав Син Божий,Ніхто від ляку не допоможе"1.
 Та знову били немилосердно, Кричали, глумились фарисеї.
„Чом так, матусю, невдячні люди?.Він щиру правду казав усюди.

Мама:           Так, але правда важка й пекуча...Її бояться царі могучі. За неї ладні до смерті вбити
— Гріхи їм страшно свої відкрити"1.
Дитина: Піднявся вдруге, устав Спаситель,Страшенні муки мусів терпіти.
Мама:  І ви учіться, маленькі діти, Кривди,невдачі терпляче зносити. І йти поволі, з вірою в Бога
До світлої цілі, до перемоги.
Відео – пісня «Прийди до мене милий Ісусе»
Претерпівий за нас страсті,Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація восьма
 ЖІНКИ ПЛАЧУТЬ НАД ТЕРПЛЯЧИМ ІСУСОМ
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Мама: На вид мук Христових Заридали вдови. Ісус же промовив:
„Не плачте за мною,Над собою плачте,Над дітьми своїми,Рятуйте в них Віру, Любов і Надію".
Дитина:  А правда, матусю, коли ми нечемні, То плаче Ісусик?
Дитина:Так, я знаю, він плаче гіркимисльозами, Коли ми не слухаєм тата чи мами,
Коли ми ліниві, коли сваримося, Коли ми у школі погано вчимося,
 Коли забуваєм молитися Богу, Байдужі на поклик про допомогу
 І ще є багато поганих речей...
Мама:  Ісус дуже любить маленьких дітей. Тож ви не робіть так, щоб плакав Він
знов.Віддайте Йому свою щиру любов.
Відео – Пісня «Коли на волю проситься сльоза»
Претерпівий за нас страсті,Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація дев'ята
ІСУС ПАДАЄ ТРЕТІЙ РАЗ ПІД ТЯГАРЕМ ХРЕСТА
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Дитина:         І втретє впав наш Христос Спаситель, „Бо був не в силі тягар зносити.

Дитина:         Нема підмоги а ні від кого? Така то вдяка за ласки Бога..."

Дитина:         Та встав утретє Святий Месія,Не згасла в серці Любов і Віра.

Мама:           Так, Його любов не згасла й не згасає,Він все прощає, кожного чекає.

Мама: І якщо навіть ти великий грішник — Спастися можеш. Тільки поспішай, Щоб не було запізно.

Дитина:         Від злого відвернися у життіІ голову схили у каятті.
 Господь тебе смиренного прийме, Як милосердний Батько обійме.
Пісня «ПЕРША СПОВІДЬ»
До храму я спішу, хвилююсь, як ніколи.З тривогою в душі іду на першу сповідь.
Приспів: Перед Твоїм хрестом, Ісусику, клякаю і жаль за всі гріхи великий в серці маю.
Спасителю, ввійди в моє маленьке серце, за всі гріхи прости й душа моя воскресне.
Ісусе,Спасе мій, щодня буду просити: Допоможи мені Тебе більше не смутити.
Претерпівий за нас страсті,Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація десята
КАТИ ЗДІЙМАЮТЬ ОДІЖ З ІСУСА ХРИСТА
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Мама :   І здерли одіж з Божого Сина — Стояв покірно, мовби дитина.

Дитина:  Заради нас всіх, дітей і внуків, Терпів Господь наш стражденні муки"1.

Дитина: Чи зміг би так вчинити чоловік: Віддати свого сина на страждання?

Дитина:   А Бог віддав, щоб показати всім, Що Він — Любов, а не лиш покарання.

Дитина:  Ісус пішов на муки і на смерть Не зі страху, не з рабської покори,
 А з щирої любові до людей, Щоби не знали смерті вже ніколи.
Бо після смерті Він для нас воскрес. Вернувсь на землю — людям возвістити,
 Що нам відкрита вже дорога до Небес, І можемо ми вічно з Богом жити.

Дитина:  Ісусе мій, навчи мене страждати, Смиренно переносити терпіння.
За все подяку Господу воздати — Такий бо шлях людини до спасіння.

Дитина:   Ісусе мій, навчи мене горіти Вогнем любові і самопожертви.
 Нужденного потішити, зігріти, Надати допомогу, сльози втерти.

Дитина:   Ісусе мій, навчи Тебе любити І дай мені пізнати Твою волю,
 Вкажи дороги, по яких ходити, Щоби з Тобою поєднати долю"2.
Пісня: „ЯК ШУКАТИ МАЮ БОГА"
Як шукати маю Бога, Де Його знайти? Поможи зустріть Ісуса І з Ним разом йти.
В молитві, в молитві Христос мій є, В молитві, в молитві Він жде тебе.
 Приспів .У серці, у серці Христос мій є, У серці, у серці Він жде тебе.
Приспів .  В родині, в родині Христос мій є, В родині, в родині Він жде тебе.
Приспів.Між нами, між нами Христос мій є, Між нами, між нами Він жде тебе.
Претерпівий за нас страсті,Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація одинадцята
ІСУСА ПРИБИВАЮТЬ ДО ХРЕСТА
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Дитина:   До хреста прибивали Божого Сина... Неможливо словами біль описати...
 Так болить Його й нині Кожна наша провина. Ми не маємо права про це забувати...

Дитина:   Ісус не просив в Бога пімсти й розправи Для тих, що Його на хресті розпинали.
А ми часто хочемо здачі віддати, Не можем образи стерпіти від брата.

Дитина:   Буває, сестра відмовляє сестрі, Бо пам'ятає кривди старі.

Дитина:   А той клянеться, що вірить у Бога, А ображає батька старого.

Дитина:   А другий каже: „Люблю Ісуса", А вигнав з дому стареньку бабусю.

Дитина:   А третій про любов до України все торочить, А потихенько праведную кров із неї точить.

Дитина:   Чи ви забули, люди, що Ісус нам заповів:„Любіть один другого, як я вас полюбив."
 Бо прийде судний день, і Божий Син у славі Розділить нас на лівих і на правих.
І скаже тим ліворуч: „Геть ідіть! Бо ви не дали мені їсти, а ні пить,
Я був нагим, а ви мене не одягнули,Недужим був, а вам — байдуже було."
А ті здивуються: „Коли?!" Ісус промовить їм згори:

Дитина:   „Усе, що ви комусь з людей вчинили, Теж саме ви мені зробили".
І забере їх в пекло сатана  На вічні муки, де пітьма страшна.
А ті, що вели праведне життя, Підуть з Ісусом в Царство вічного буття.
Пісня: „ЧИ ТИ БУВ НА ГОЛГОФІ"
Не забуду ніколи страждання Христа, Як між небом й землею висів,
Де людину з Творцем назавжди примирив, Щоб, хто прийме Христа, Вічно жив.
Приспів: Поможи, Боже мій, зрозуміти любов,Що для нас показав на хресті, на хресті.
Лиш тоді зможу я за Тобою іти Серед бур і страждань на землі.
Претерпівий за нас страсті, Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація дванадцята
 ІСУС ВМИРАЄ НА ХРЕСТІ
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Мама:  „Його розп'яли, на хрест прибили, — „Прости їм, Отче..." — останні сили Віддав.
І небо громи роздерли. Життя не купиш за злото й перли..."1

Пісня-відео «Голгофа»
Дитина:Чи можна навчитись з любов'ю страждати? З любов'ю терпіти, із любові вмирать?

Мама:  Так, найбільшу любов має той, хто віддати Зуміє за брата свого життя.

Дитина:А наш дідусь нас теж так вчить: Любити землю рідну - Значить життя не шкодувати Для щастя України.

Дитина:Ми знаєм, що багато українців Пішло на смерть з любові до свого народу.
Вони вмирали з думкою про те, Що їхні діти матимуть свободу.

Мама:  Ісус віддав життя за нас з любові. З тих пір минуло вже багато сотень літ,
Та ідеали честі, правди і свободи Передають нащадки з роду в рід.
Ведучий :   Господь нам дав безмежну волю й вибір, Дав нам, як рідним дітям, а не як рабам.
Ведучий :  Лише із щирої любові і свободи Я душу свою Господу віддам.
Пісня-відео «Тебе Бога хвалимо»
 Претерпівий за нас страсті, Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація тринадцята
 ІСУСА ЗДІЙМАЮТЬ З ХРЕСТА
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого.
Мама:           Тіло Ісуса зняли із хреста...І знов біля Нього Мати Свята.
Цілує, "горне до серця свого, Згадує, як обіймала малого,
Як пригортала, щиро раділа, Плаче: життя вберегти не зуміла.
Дитина:         О, Пресвятая Мамо Маріє,Утішся, хай серце Твоє зрадіє, Бо Син Твій дав Тебе нам за Маму.
Дитина:         Ми поспішаєм щодня до храму,Щоб поклонитись Тобі до ніг.
Дитина:         Матусю Небесна, обійми нас усіх!
Пісня-відео «Маріє не плач»
Претерпівий за нас страсті, Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Стація чотирнадцята
О Ісусе, тихий і покірний, Вчини моє серце подібним до Твого
Дитина:         Скінчилась Ісусова Хресна дорога,З хреста Його зняли, поклали до гробу.
 А з нас кожен має свою дорогу, В одного хрест легший, важчий в другого. Та як би не було, в нас є допомога
Діти (разом): Це віра міцна у Спасителя Бога.



Пісня: «Як славний наш Господь в Сіоні»
Як славний наш Господь в Сіоні
Не годен висловить язик
Великі в небесах на троні
Всесильний пан земних владик
Приспів:
Один Господь,
Один Ти славний
В сонячнім світлі
В  блиску зір ясних



Мама:           "Так, з нами Бог! Не бійтеся нікого.Він батько нам і Він нас всіх чекає. Хто провинився перед ним, хай йде до Нього, Він в тайні покаяння всім прощає.

Ведучий :  Учіться, діти, думайте, читайте. І будьте добрі, чесні, справедливі,

Ведучий :  І слово Боже слухайте, вивчайте, Любіть Його і будете щасливі.

Мама: Що є добро, що зло — розпізнавайте. Будьте для Бога вірними синами. І заповіді Божі пам'ятайте...

Разом   Живіть по них і Господь буде з вами"2.
Претерпівий за нас страсті,Ісусе Христе, Сину Божий, помилуй нас!
Пісня «До Бога рученьки зношу»


До Бога  рученьки зношу,
В молитві щиро так прошу:
« Здоров’ячка мені пошли,
Добром святим благослови».
Приспів:
Боже мій ласкавий,
Царю мій небесний ,
У країну знань веди.
Боже мій єдиний,
Господи безсмертний,
Добром святим благослови!
II куплет
Правдиву віру мені дай,
В навчанні завжди помагай,
Від скверни бережи й гріха.
Нехай буде воля Твоя.
Приспів:
III куплет
До бога рученьки зношу,
Стежину правди віднайду.
Доріжкою тією я
Ітиму в світле майбуття.
Приспів:


Дитина:         О Всемогутній Ісусе Христе,Вчини наше серце добрим та чистим.
Дитина:         Щоб ми підростали, розуму вчилисьІ для Вкраїни чесно трудились.
Дитина:         Щоб ми своїх прадідів не забували, Що за Вкраїну життя віддали.
Дитина:         Щоб молились Богу за земленьку рідну, Щоб батькам віддали свою шану гідно.
Дитина:         Щоби кожна мама знала пісню колискову, Щоби процвітало українське слово!
Пісня-відео «Молітеся батьки за своїх дітей»


Молитва на кінець Хресної дороги

Пісня-відео: «Хай береже Господня сила»